+36 (70) 220 - 4940   |         info@trainergg.hu

Mi a Kaatsu edzés és kinek való?

A Kaatsu egy tudományos alapokra épülő biztonságos edzés, amit 1966 óta alkalmaznak Japánban, ahol több, mint 300.000-en végeznek kaatsu tréninget naponta. A japán csúcstechnológia és orvosi tudományosság ötvözete, ami méltó helyet foglal el a medical fitness szolgáltatásaink között.
A Kaatsu tréning ízületkímélő, remek kiegészítője a gyógytornának, vagy más sportoknak, mert a maximális terhelésnek csak 20-30%-val végezzük az edzéseket.
A terhelés ugyan minimális, de a karok és a lábak speciális, sűrített levegővel felfújt Kaatsu pántok véráram mérséklő hatására több izomrost dolgozik. A kaatsu edzés lehetőséget ad arra, hogy  minimális beavatkozással, biztonságosan és sérülésmentes módon végezzünk hatékony és eredményes edzést, vagy rehabilitációs tréninget. A mikroszakadásos sérülések nélkül történő tréning következtében a szervezet reakciója rendkívül gyors lesz. Ebből adódóan rövid időn belül érünk el eredményeket. A Kaatsu edzések egyénre szabottan, az aktuális fizikai állapotnak megfelelően, folyamatosan ellenőrzés mellett, Kaatsu Specialista felügyelete alatt történnek.
 
Kinek való a Kaatsu edzés?
 
A kaatsu edzések amilyen rövidek, olyan hatékonyak. Csupán 30-45 percet vesznek igénybe. Minden esetben egyénre szabottan végezzük a tréninget. A hetente 2 alkalommal végzett kaatsu tréninggel néhány héten belül már mérhető eredmények érhetőek el!
Sportolóként, akár élsportolóként is végezhető a kaatsu tréning az edzések, vagy sérülés, műtét utáni gyógytorna kiegészítőjeként. A kaatsu edzés során csak minimális terheléssel végezzük a tréninget, biztonságos és élvezetes edzésélményt biztosítva azoknak, akik azért nem járnak edzőterembe, mert félnek a fájdalomtól, a kellemetlen érzéstől.
A kidolgozott japán standard protokollok biztonságos kaatsu edzést tesznek lehetővé a nem sportoló, vagy akár az idősebb korosztály számára is. Japánban a kaatsu tréninget végzők több, mint 60%-a 70 év feletti nő!
Tudományos eredmények támasztják ennek az ízületkímélő tréningnek a csontsűrűségre gyakorolt hatását. Bizonyítottan eredményes a csontritkulás megelőzésében, ami már a statisztika szerint akár a 35-40 év feletti nőket is érinti. Emellett a kaatsu edzésnek alakformáló és zsírlebontó hatása is van.
Bejelentkezés

Bejelentkezni órára online van lehetőséged.
 

Bejelentkezés

Elérhetőség
Goócz Géza
+36 (70) 220 - 4940
info@trainergg.hu
Kövess minket Facebookon!