GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

A gyakori kérdések menüpont lényege, hogy az esetlegesen felmerülő kérdéseket megválaszoljam, segítséget nyújtva ezzel Neked. Amennyiben valamilyen információra még szükséged lenne, bátran írj Nekem.

Írok üzenetet

Általános kérdések

Mit hozzak magammal? Hogyan készüljek az órára?

Az órákra kényelmes sportruházat viselése, víz és törölköző ajánlott. Edzés előtt 1,5-2 órával egy normál étkezés javasolt. A lényeg, hogy ne legyél se éhes, se jóllakott.

Teljesen kezdők is részt vehetnek az órán?

Persze, a teljesen kezdőket is szeretettel várom. Az első órán, mindenkinek megmutatom az alapokat, ezután saját tempódnak megfelelően haladhatsz. Az órán vegyesen vannak kezdők és haladók, mindenki a saját szintjének megfelelő feladatokat kap.

Mi a különbség egyes óratípusok között?

Van sima TRX óra, ahol csak TRX-el dolgozunk. Vannak köredzések, ahol a TRX mellett különböző eszközöket (kötél, kettlebell, Rip Trainer, stb…) használunk. Illetve vannak órák, melyek végén hosszabb a nyújtás blokk. A bejelentkező rendszerből tájékozódhatsz, hogy mikor milyen óra lesz.

Foglalási rendszerrel kapcsolatos kérdések

Mit tegyek, ha bejelentkeztem órára, és mégsem tudok elmenni?

2 órával az óra kezdete előtt a naptár nézetnél, ha be vagy jelentkezve ismételten az órára kattintva felugró ablakban le tudod mondani az edzést, ezen kívül a foglalásról értesítő emailben is találsz egy lemondás gombot.

TRX órákkal kapcsolatos kérdések

Mi az a TRX?

A TRX Suspension Trainer a funkcionális edzés egyik alapeszköze. A TRX egy mozaik szó, jelentése teljes testtel végzett ellenállásos edzés (Totalbody Resistance Exercise). A Suspension Trainer egy könnyen hordozható heveder-rendszer, mely mobil edzőteremként használható. A felfüggesztéses edzés (Suspension Training) jellemzője, hogy a felhasználó kezét vagy lábát egy felfüggesztési pont tartja, miközben a másik végtaggal a talajon támaszkodik. Ellenállásként a saját testsúlyt használja, az intenzitást a test talajjal bezárt szöge illetve a stabilitás adja. Ezáltal gyakorlatok százainak elvégzését teszi lehetővé. Alkalmazható bárhol, bármilyen fittségi szinten, és bármilyen fittségi célhoz. Használatával erőt, állóképességet, koordinációt, hajlékonyságot, és a core izmok stabilitását tudjuk fejleszteni.

Hogyan képzeljek el egy TRX órát?

SMR hengerezéssel kezdünk, majd TRX segítségével bemelegítünk (5-8 perc). Ezután indul az edzés. Az óra 10 perces nyújtással és hengerezéssel zárul.

KAPCSOLAT

Goócz Géza

1138 Budapest, Dagály utca 5-7. "A" lépcsőház,
107-es kapucsengo, 1. emelet 107.

+36 70 220 49 40
info@trainergg.hu

Írj nekem!